czwartek, 5 czerwca 2014

O tym jak naturalna.eu zrobiła w balona blogerki

Na dzisiejszy post zbierała mi się irytacja już dobre dwa miesiące. Przeczuwałam,że coś będzie nie tak ale nie spodziewałam się,że firma z logo poniżej aż tak olewacko podejdzie do tematu. 

www.naturalna.eu
Ale od początku.

3 miesiące temu zawarłam współpracę z naturalna.eu o czym pisałam Wam TU. Wybrałam wariant 2, czyli 4 miesiące testów. Co miesiąc miałam otrzymać paczkę z kosmetykami do przetestowania:
  • w marcu (mydło naturalne 100g + maseczka w saszetce + peeling  saszetce +2 próbki)
  • kwietniu (szampon 400ml + odżywka 200 ml + 2 próbki)
  • maju (krem do twarzy 30ml + płyn micelarny 120ml +2 próbki)
  • czerwcu (krem do rąk z kaszmirem 70ml + peeling do ciała 100ml + 2 próbki)
Był to wariant płatny 10zł (opłata za pierwszą paczkę. ,,Mamy nadzieję,że oferta zawarta w tym wariancie zrekompensuje symboliczną opłatę za pierwszą przesyłkę"). Wszystko ładnie, pięknie- do czasu.

Pierwsza przesyłka przyszła tyle o ile w czasie. Niestety już na początku zawód- nie dołączono dwóch próbek. Dowiedziałam się jednak,że zostaną dołączone w paczce kwietniowej. Ok. Czekam....Czekam......i czekaaaaam. 10 kwietnia wysłano do nas maila,że nastąpił błąd systemu do rozliczania paczek testowych i zostaną one wysłane do 20 kwietnia. ,,Do paczki zostaną dodane Bony Rabatowe o Wartości 120 zł które może Pani do 15 maja realizować z wysyłką 0 zł". Oczywiście co? I nic. 29 kwietnia napisałam maila co się dzieje, z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Tak samo jak 3 maja. 5 maja otrzymałam maila,że mają problemy z firmą kurierską i ,,w celu usprawnienia działań związanych z wysyłkami ( nie tylko testowymi ) nawiązali współpracę z drugim partnerem firmą K-EX i od dziś paczki będą wysyłane już dwoma firmami kurierskimi.(...)Wysyłka paczek ( kwiecień – maj ) odbędzie się po 15.05.2014r." Ok. Czekam....czekam......i czeeeeekam. 
26 maja ponownie napisałam maila z żądaniem (już tym razem) wyjasnienia sytuacji i... nic. Cisza w eterze.  29 maja w ponownym mailu zagroziłam rozdmuchaniem informacji na blogosferze w przypadku dalszego milczenia w sprawie. Nie odpisali mi w wyznaczonym czasie więc mam już dość.

Tym bardziej,że podobne jaja wyszły przy ich szybkiej akcji na facebooku z perfumami Calvina Kleina. Załapałam się do dziesiątki osób, które mogły je kupić w promocyjnej cenie. Najpierw stwierdzili w facebookowej korespondencji,że się załapałam, potem,że mają jakiś błąd, potem,że wogóle nie wiedzą o co mi chodzi a jak doszło co do czego- wycofali się ze wszystkiego i zostałam na lodzie. 

Ta firma jest niepoważna, kompletnie olewająca nie dość,że klientów (wpisy na ich facebooku świadczą swoje) to jeszcze blogerki. Zrobili sobie reklamę w blogosferze wysyłając pierwsze paczki (za które blogerki same zapłaciły) a potem nabrali wodę w usta. Tak wiem,niektóre z nas (oh jakie szczęściary!) otrzymały drugą paczkę ale o trzeciej już nie słyszałam od żadnej. Moim zdaniem to jest oszustwo! Pod przykrywką długotrwałych współprac naklepali sobie pseudo reklamy kilku saszetek i powysyłali nam śmieszne bony rabatowe,żebyśmy może jeszcze zrobiły u nich zakupy. Czemu śmieszne? 

3 bony na 30zł każdy. Mówię sobie fajnie- naklepię koszyk za 90zł i wykorzystam, ewentualnie płacąc za przesyłkę. Ale nie. Wchodzi jeden kod na jedno zamówienie i to od 70zł. Czyli,żeby wykorzystać wszystkie muszę zrobić zakupy za ponad 210zł (realnie i tak zapłaciłabym 120zł)... Tak sobie nabijać klientów to ja też bym chciała! 

Podsumowując- firma kompletnie niekompetentna, moim zdaniem robiąca w balona i cwana. Ha,żeby było śmieszniej! Na fakturze reklamują się jako ,,Rzetelna firma. Wyróżnienie, które zobowiązuje"! Pffff! 

EDIT 23:26: moje posty u nich na tablicy skutecznie kasują (z tego co czytam z komentarzy- nie tylko moje). Profil blogowy już zablokowali, teraz czekam na bana dla prywatnego profilu :) Cóż, ,,Rzetelna firma" :)

Macie jakiś doświadczenia z tymi kanciarzami? 
Was też oszukali? 

37 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy i raczej nie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja zostałam tak samo oszukana jak ty! Również wpłaciłam 10 zł i otrzymałam tylko jedną przesyłkę. Zero kontaktu z ich strony. Czuję się również oszukana i zawiedziona jak ty! Oszuści i nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale teraz juz nie chcę znać. nie lubie wałkarzy;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dostałam propozycję takiej współpracy, ale się na szczęście na nią nie zdecydowałam..

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie zrobili to samo ;) i jeszcze usuwaja z FB wpisy..totalna porazka ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha właśnie zauważyłam,że mój też usunęli :D

      Usuń
    2. mój też usunęli i zablokowali możliwość dodawania komentarzy, na maile totalne olewactwo, kpina

      Usuń
  6. Nie znam tej firmy i nie zamierzam jej w takim razie poznać ;)

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie szykuje podobny wpis do twojego bo również zostałam oszukana przez tą firmę OSZUŚCI i tyle szkoda że naszym kosztem :( ale lepiej przestrzec innych by się nie nabrali na ich piękne NIESPEŁNIONE obietnice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba to rozdmuchać! Niech wiedzą,że blogi to silne pole przekazu!

      Usuń
  8. miałam propozycje współpracy, jednak na szczęście nie skorzystałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam z nimi starcie, na wcześniejszym blogu. Nawet na swojej tablicy napisali, że mnie nie polecają :D Poszło tak naprawdę o 10 zł. Nie chodzi o to, że nie mam tej kasy, ale skoro mówią 20 zł, to nie 30!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam firmy i widać, że nie ma co żałować...

    OdpowiedzUsuń
  11. oo, widziałam tą 'ofertę' współpracy, nawet miałam na nią chęć. potem zapomniałam... i jak widzę - na swoje szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Ja się tylko nerwów najadłam!

      Usuń
  12. Ja kilka miesięcy temu współpracowałam z nimi, przesyłki na szczęście docierały na czas.Nie fajnie, jak się czeka ...a druga strona milczy, to prawda .

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nigdy nie interesowała mnie ta firma- słusznie ;p Mój blogerski nos wyczuł podstęp ;p Firma powinna się wstydzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usuń ich baner z paska bocznego, bo dalej ich reklamujesz ;p

      Usuń
    2. Wyglądało to względnie profesjonalnie. Cały plan, tip to rozpisany. Szkoda, że płonny.

      Usuń
    3. Oo, zapomniałam. Już usunięte.

      Usuń
  14. Niestety, też zostałam przez nich oszukana. Na maile nie odpowiadają, wpisy z fb znikają, zostałam nawet zablokowana :D Nie mam pojęcia co oni sobie myślą... Że jak usuną niepochlebne komentarze, to nikt się o tym nie dowie? Pff! Bardzo szybko wróci do nich to, co sami sobie zgotują ;) Coraz więcej osób zna prawdę, co na pewno przełoży się (lub już przełożyło) na ilość zamówień no i "niestety" firma padnie. Ale jakoś mi nie szkoda ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już zaczęli usuwać komentarze, aktualnie czekam aż mnie zablokują!! :)

      Dziewczyny- piszcie o tym an Waszych blogach. Musi im się to ,,zwrócić"!

      Usuń
  15. Ja też zostałam oszukana!!! Ale na moje szczęście wybrała pierwszą opcję testowania,przy której się nie płaciło. I cisza dwa miesiące...napisałam maila kilka dni temu,ale ponoć mieli sprawdzić dlaczego przesyłka nie dotarła...i cisza... masakra!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niby duzo nie stracilam- raptem 10zl, ale nie o to chodzi. Chodzi o sam fakt, tak sie nie robi.

      Usuń
  16. mnie oczywiście też oszukali:/
    ja straciłam 12 zł ale właśnie nie o to chodzi

    OdpowiedzUsuń
  17. Normalnie czytam wpis i widzę siebie. Pierwsza paczka przyszła w marcu bez próbek kolejnej już nie zobaczyłam. Na fb nie odpisują a na maila otrzymałam tydzień temu odpowiedź że sprawdzą gdzie jest paczka i nastała cisza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie przynajmniej odpisali cokolwiek. U mnie cisza już dość długo...

      Usuń
  18. Jak to dobrze, że ze mną jeszcze nikt nie odważył się współpracować ;)
    A tak serio- to strasznie są niepoważni, teraz to dopiero stracą klientów, ooo nie ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. to już chyba drugi przypadek o którym czytam z tą firmą i taka samą sytuacją. Dobrze, że napisałaś, bo wiadomo co unikać...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie współpracowałam z tą firmą , ale po tym co tu przeczytałam nawet i nie będę chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie ta sama sytuacja...Pierwsza paczka bez próbek, potem kilka e-mail i brak kolejnych paczek.

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)