czwartek, 26 czerwca 2014

Seche Vite Top Coat- utwardzacz i wysuszacz do paznokci | Mój hit!

Blogroll już działa więc można wstawiać posty :) Na dziś przewidziałam ten o Seche Vite- utwardzaczu-wysuszaczu dedykowanemu lakierom do paznokci :)


Opakowanie to szklana buteleczka z pędzelkiem w zakrętce (jak w  klasycznym lakierze). Dostępny jest w dwóch pojemnościach: 3,6 ml lub 14 ml w większości drogerii internetowych (np. TU). Cena w zależności od pojemności to około 9-26zł. Seche zapakowany jest w tekturowy kartonik z dołączoną ulotką.

Konsystencja top coat'u jest taka sama jak klasycznego bezbarwnego lakieru do paznokci. Zapach unoszący się przy aplikacji nie należy do przyjemniaczków ;) Jest mocny, chemiczny, ale da się go przeżyć przy szybkiej aplikacji, tym bardziej że momentalnie się ulatnia z pazurków. 
Pędzelek jest wąski i długi ale nabiera duużo topu-trzeba uważać,żeby nie przegiąć.

Przejdźmy do sedna- działania :)
Powiem tak- JEST GENIALNY! :) Dosłownie w minutę (może nawet nie) wysusza nam świeżo zaaplikowany lakier. Jest on twardy niczym po kwadransie klasycznego wysuszania. Jako,że wszędzie się spieszę i ciągle mam mało czasu (a tym bardziej nie lubię marnować go na siedzenie i czekanie na wyschnięcie lakieru) jest to rozwiązanie idealne! Moim zdaniem (czytałam,że niektóre dziewczyny się na to żalą) nie ściąga i nie kurczy go przy tym. Po nim lakier na moich paznokciach pozostaje na swoim miejscu, idealnie rozlany po całości. Wystarczy niewielka kropla by spełniał swoje zadanie, jednak ja lubię nakładać go grubo :) Mam wtedy poczucie,że jeszcze lepiej będzie chronił mój manicure przed uszkodzeniami. Właśnie- to jest w nim najlepsze: po nałożeniu lakier do paznokci trzyma się bez ŻADNYCH odprysków około 5 dni. W 6-7 dniu jakieś tam minimalne się pojawiają,ale nie na tyle,żeby zmywać kolorek.I nie ważne czy kładłam go na lakier za 3zł czy za 30zł- efekt był ten sam. Mało tego- z tym topem każdy lakier pięknie lśni- jakbyśmy miały paznokcie żelowe lub hybrydowe! Z nim zmieniam kolor nie dlatego,że już nie wygląda estetycznie, tylko dlatego,że mi się znudził. Do tego jest piekielnie wydajny- ja swój mam od pół roku i nie zużyłam nawet 20% buteleczki (mam wersję 14ml). 

Dałam raz do spróbowania mojej mamie i do tej pory męczy mnie, żebym jej też kupiła!:)

Seche Vite to strzał w dziesiątkę! 
Z nim nawet najbardziej badziewny lakier zmienia się w najlepszy ,,long-lasting" :)
Polecam każdej lakieromaniaczce ;)



18 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie pokazałaś na żadnym lakierze, bo chętnie zobaczyłabym ten połysk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę właśnie wiem ale od miesiąca mam hybrydę na pazurkach i szkoda mi ją czymś przykrywać... zaraz poszukam coś w moich zbiorkach, może się coś znajdzie :)

      Usuń
  2. Ja nie chce seche, bo podobno nie u każdego sie sprawdza, a jak ja mam swój idealny rapidry to nie chce mi sie zmieniać : p

    OdpowiedzUsuń
  3. skuszę się kiedyś na miniaturkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dobra opcja na sprawdzenie produktu!:)

      Usuń
  4. może kiedyś go wypróbuję ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ochotę go kupić, ale czytałam gdzieś, że szybko gęstnieje... Gdy by go nakładać za każdym razem jak pomalujemy paznokcie to może nie zdąży zgęstnieć bo prędzej się zużyje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy nie barwi się lakierem, skoro nakładany jest na mokrą bazę??

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy zwykły zmywacz go usunie?

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)