poniedziałek, 2 czerwca 2014

Wyniki majowego rozdania :)

Hej kochane :)

Co prawda mam czas jeszcze przez trzy dni, żeby podać Wam wyniki majowego rozdania ale sama wiem czasem jak czeka się na nie na szpilkach więc nie zwlekam już :)


Baaardzo się cieszę,że w rozdaniu wzięło tak dużo chętnych :) Napłynęło ponad 80 zgłoszeń, niestety wiele musiałam odrzucić ze względu na brak spełnienia obowiązkowych punktów. Spośród poprawnych zgłoszeń maszyna losująca wybrała numer 61, który należy do InlaxD :)


GRATULUJE :)
Już wysyłam maila i czekam na adres do wysyłki :)

27 komentarzy:

  1. Wszyscy gratulują a główna bohaterka chyba jeszcze się nie zorientowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, dopiero przed chwilą odczytałam miło zaskakującego e-maila i już wysłałam dane do przesyłki. Dziekuję, bardzo się cieszę z wygranej ^^

      Usuń
  2. Gratulacje dla szczęściary :) dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje : ) i zazdroszczę wygranej !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :P

    ...a było tak blisko :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)