środa, 4 czerwca 2014

Zestaw do stylizacji brwi | Catrice Eyebrow Set

Wzięło mnie ostatnio na podkreślanie brwi. Chyba zaczęłam doceniać efekt jaki dają ładnie wystylizowane włoski nad oczami. Jak to się popularnie mawia: ,,stanowią ramę dla całej buzi". Nie chcąc od razu rzucać się na Aqua Brow od Make Up For Ever postanowiłam dać szansę nieco (:P) tańszemu sprzętowi od Catrice.

Do wyboru mamy jeden zestaw kolorystyczny,w którym znajdziemy i odcień dla blondynek i odcień dla brunetek:
Początkowo myślałam,że jako blondynka (farbowana, ale bądź co bądź jednak) wykorzystam jaśniejszy kwadracik, jednak ostatecznie do mojej karnacji bardziej pasuje ciemniejsza część.

Opakowanie jest identyczne jak w przypadku bliźniaczego zestawu z Sephory i zawiera: dwa kolory cieni do brwi z lusterkiem a w wysuwanej szufladce pęsetę i pędzelek+spiralkę (2 w 1).
Cena którą płacimy za to cudo to ok.20zł we wszelkich drogeriach z szafami Catrice (m.in.Natura czy Hebe). Ja swoją paletkę kupiłam za 10,19zł w promocji -49% w Naturze :)

Efekt, który uzyskuję na moich brwiach przedstawia się tak:
Cienie ładnie malują nie tylko brwi ale i przestrzeń między włoskami. Efekt nie jest baardzo mocny (czyt.sztuczny), jednak mi wystarcza. Wg mnie kolor mógłby być bardziej brązowy niż grafitowy i bardziej ciepły. Cienie utrzymują się na brwiach kilka godzin po czym równomiernie się ścierają. Szkoda,że otrzymujemy dwa kolory cieni a nie są np. dostępne dwa warianty kolorystyczne z cieniem i woskiem w każdym. Jeśli chodzi o pęsetę to jest zbyt ostra. Nigdy nie miałam chyba jeszcze takiej pęsetki, która potrafiłaby pokaleczyć mi cieniutką skórę pod brwiami a po niej miałam mini ranki. Odradzam jej używania, tak samo jak mini pędzelka. Prawie wogóle nie transferuje cieni na brwi. Trzeba się sporo namachać,żeby zobaczyć jakikolwiek efekt. Polecam zaopatrzyć się w osobny pędzelek (ja używam Ewy Schmidt). Jedynie spiralka jest ok, choć mogłaby być nieco większa.

Podsumowując- cienie do nauki dbania o brwi są O.K. (choć szału nie robią). Zestaw akcesoriów za to jest do kompletnej bani. Jedyne co z dodatków sobie chwalę to lusterko- tych nigdy nie za dużo :)

W najbliższym czasie przerzucę się na Vipera Mineral Brow & Eye Liner- ponoć jest genialny. I tani :)

EDIT 23.06.2014r: Kupiłam Vipera w dużo cieplejszym odcieniu i jednak stwierdzam,że chłodniejsze są dla mnie o niebo lepsze;) Także jednak chwalę paletkę Catrice!:)

Macie swoje brwiowe koniki? Albo sposoby na dbanie o nie?:)

24 komentarze:

  1. kiedy była promocja -49% w naturze i dlaczego nic niej nie wiedziałam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam takich cudów ;p Ale może zacznę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne! :) podoba mi się nawet pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się efekt i taki zimny kolor - większość zestawów ma ciepły odcień brązu, który u mnie wygląda rudo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, to się wymijamy w oczekiwaniach :)

      Usuń
  5. mi się podoba taki naturalny efekt :p

    OdpowiedzUsuń
  6. becnie czaję się na produkty do podkreślania brwi od LilyLolo wosk + cień za 42,90 zł no cena średnio mi się jedynie uśmiecha :p a Catrice nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo cena faktycznie troszkę szałowa :)

      Usuń
  7. Ja stosuję tylko i wyłącznie kredkę do brwi ( AVON), daje bardzo fajne efekty i dosyć długo się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak się boję kredek :( mam wrażenie,że po nich efekt jest zbyt mocny...

      Usuń
  8. Ja polecam z Wibo eyebrow stylist oraz paletkę do brwi z mua : ) prawdziwe cudaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Wibo to chodzi Ci o ten żel? Miałam. Po pierwszym użyciu oddałam mamie... u mnie kompletnie się nie sprawdził...

      Usuń
  9. Ciekawe...nie miałam nigdy tego cudeńka,ale czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A tego jeszcze nie widziałam w Naturze ani w Rossmannie..muszę jeszcze raz zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannach raczej tego nie uraczysz :)

      Usuń
  11. Ja na szczęście mam czarne i gęste brwi, nie muszę ich poprawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię podobny zestaw z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie testuje paletkę do brwi z Essense, zobaczymy jak sie sprawdzi. Przedstawionej przez ciebie jeszcze nie miałam okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad nią zastanawiałam ale kolorystyka wogóle mi nie pasowała.

      Usuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)