piątek, 18 lipca 2014

Sylveco pomadka do ust z peeligiem | Hit czy Kit?

Od kiedy ponad miesiąc temu ta pomadka od Sylveco weszła na rynek od razu wiedziałam,że muszę ją mieć! Wszakże mistrzem peelingowania ust nie byłam (nawet nie obstawiałam tyłów w tym temacie) tak od dłuższego czasu chodziło za mną,żeby coś z tym fantem zrobić. No i bach! Akurat Sylveco wypuściło to cacko.
Jak zwykle zacznę od opakowania: klasyczny wykręcany sztyft opakowany w zatyczkę typu klik.

Co dostajemy za cenę 9,10zł (np.TU)? Otóż taki oto sztyft:
A w nim: (skład) olej sojowy, wosk pszczeli, cukier trzcinowy, lanolina, olej z wieisołka, wosk carnauba, masło kakaowe, masło karite, betulina, olejek z gorzkich migdałów. 
Baaardzo przyjemny i bardzo naturalny skład! Same dobrodziejstwa dla naszych usteczek :)

Czym kusi nas producent?
Jak to się stosuje w praktyce?
Przesuwamy pomadką kilkukrotnie po ustach. Cukier w tym czasie ściera naskórek. Warstwa olejów i wosków osadza się na ustach by za chwilę się rozpuścić i genialnie je odżywić!

Moja opinia o tej pomadce jest genialna! Bynajmniej nie jest to zbędny, nieefetywny gadżet w naszej kosmetyczce. Usta są miękkie, odżywione, gładkie i lśniące. Nie mam ani jednej suchej skórki! Stosowanie jej jest samą przyjemnością, choćby ze względu na przepiękny zapach i smak (marcepan? miód?). Używam jej codziennie od dwóch tygodni i raptem starła się może 1/20 pomadki. 

Jedyne do czego mogę się lekko przyczepić to dostępność. Odwiedziny w sklepach internetowych i zielarniach only mile widziane.

Podsumowując: To działanie i skład za tą cenę = REWELACJA!:)

17 komentarzy:

  1. Ooo muszę się na nią skusić ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ją ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa ;) muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. chcę ją:) może i jest masa innych sposobów na domowy peeling, ale ten wydaje się być fenomenalny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem zwolenniczką mieszania jakis wlementów, zeby cos otrzymać. Dużo bardziej wolę gotowe produkty:)

      Usuń
  5. bardzo ją lubię, ale mi przeszkadza trochę zapach marcepanu - nie przepadam za nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi :) ja na początku bardziej miodowy zapach czułam, obecnie faktycznie marcepankiem pachnie :)

      Usuń
  6. chętnie wypróbuję! szkoda tylko, że marcepan- nienawidzę tego zapachu :(

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie jest on długotrwały ani nachalny :)

      Usuń
  7. Ciekawy produkt i na pewno skuteczny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja teraz zuzywam zapasy zeby ja kupic <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprytny patent, muszę poszukać i wypróbować na własnych ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama jestem w posiadaniu tej pomadki, dorzuciła mi ją pani w sklepie zielarskim przy zakupie kilku kremów od Sylveco:) Już po pierwszym użyciu byłam bardzo miło zaskoczona jej działaniem, warto przed nałożeniem szminki zrobić sobie taki peeling ust, żeby kolor ładnie wyglądał i żeby nie odstawały nigdzie niepotrzebne skórki. Produkt Tani, Naturalny i w dodatku zrobiony przez Polską firmę, polecam w 100% :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)