poniedziałek, 21 lipca 2014

Tusz do rzęs Chanel de Sublime

,,Mascara wydłuża i podkręca rzęsy dając spektakularny efekt. Pielęgnuje je dzięki zawartości wosku pszczelego. Silikonowa szczoteczka zapewnia idealne rozdzielenie rzęs nie tworząc grudek. Kolor jest intensywny i trwały"-taki jest opis owej maskary. Jak jest w rzeczywistości?
Swoją Chanelkę kupiłam TU w wersji mini- 1ml za cenę 9,90zł. Jest to swoista próbka?tester?,żeby przekonać się do zakupu pełnowymiarowego opakowania za cenę ok.130zł. Czy mnie do siebie przekonała?

Moja maskara ma kolor Deep Black, czyli taki jak lubię najbardziej. Jedyne czego raczej do tej pory nie lubiłam to silikonowe szczoteczki. A tu właśnie taka jest.
Z kwestii technicznych: maskara nie osypuje się, raczej nie rozmazuje (o ile nie wsadzimy twarzy pod wodę), zasycha względnie szybko na rzęsach,nie robi grudek. Szczoteczka pięknie sunie między rzęsami. Serio, nawet w MaxFactor Masterpiece szczoteczka tak gładko nie wdziera się między rzęsy żeby dosłownie po nich sunąć. Na pewno wydłuża rzęsy. Lekko je podkręca. Prawie wcale nie pogrubia, co dla mnie stanowi największy minus. Niestety przy drugiej i następnej warstwie skleja rzęsy.

Oto jaki subtelny efekt daje na moich oczkach:
 1.Bez tuszu                                                   2.z jedną warstwą                                       3.z dwoma warstwami
Od marek typu Chanel,Dior,Clinique spodziewam się efektu WOW! Niestety, tu Chanel mnie zawiodło, bo nie wybija się niczym szczególnym. Dla osób lubiących ,,silikony" być może to będzie gratka, ze względu na fajną szczoteczkę.

A Wy wolicie szczoteczki tradycyjne czy właśnie te silikonowe? 
A może jakieś wymyślne?

9 komentarzy:

  1. Efekt mi się nie bardzo podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę taki tusz ;) efekt super

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dziwny, a do tego efekt całkowicie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam go chyba na allegro i mnie nie poraził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt marny... dobrze że aż tak dużo nie przepłaciłaś..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zbiednieje od tej dyszki, ale mam jedno doświadczenie więcej :)

      Usuń
  6. Ja mam tusz z Lovely za 10 zł i efekt jest dużo ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)