sobota, 2 sierpnia 2014

Dermedic NormAcne Preventi- serum na rozszerzone pory.

Ja szaleję na sesji ślubnej w ... Zakopanym, a Was zostawiam z tym oto mazidłem :) Jest to kolejny z moich łowów podczas promocji w Superpharm. Tym razem było to -49% na produkty Dermedic. Chciałam kupić swoje pierwsze w życiu serum i postanowiłam wybrać Hydrain 3 Hialuro, tak przez większość zachwalane. Niestety okazało się,że półka w tym miejscu była pusta, więc szybko musiałam zmienić swoje plany. Tak padło na Dermedic NormAcne Preventi- serum na rozszerzone pory.
Osobiście z rozszerzonymi porami raczej nie mam nic wspólnego, ale skóra tłusta czy też trądzikowa jest mi niestety bliżej znana. A,że przy okazji producent zapewnia nas o mega nawilżeniu po użyciu tego serum (a o to też mi w pielęgnacji chodzi) no to za cenę 23,49zł skusiłam się.
Co dostajemy w tekturowym opakowaniu? Otóż 30ml buteleczkę z grubego,nieprzezroczystego szkła z pipetką w środku. Dzięki niej możemy zassać odpowiednią ilość produktu. Ja z reguły wylewam ją potem na wierzch dłoni i z niej zbieram palcem mini porcje na każdą część twarzy. 
Samo serum w konsystencji lokuje się pomiędzy rzadkie a półgęste. Ma za to piękny, rześki zapach!
Czy jestem zadowolona z działania serum? I tak, i nie. Tak,bo moja buzia jest naprawdę dogłębnie nawilżona! Jest to najmocniejszy efekt działania tego serum, który zaobserwowałam. Po nałożeniu pozostawia delikatny nawilżony film (na pewno nie tłusty!) przez co skóra wydaje się gładka i delikatna. Jest też jakby troszkę bardziej napięta, elastyczna. I to jest bardzo fajne! Podoba mi się też patent z pipetką- jest higienicznie i precyzyjnie. Niestety nie, bo po wcale nie matowi w dłuższej perspektywie twarzy, nie reguluje wydzielania sebum (na co po cichu liczyłam), ani tym bardziej nie robi nic z trądzikiem. Poza tym moja twarz ani nie jest rozjaśniona, ani ujednolicona ani nie ma ukojonych podrażnień,jak to obiecuje producent.

Podsumowując-w kwestiach nawilżenia wywołuje ŁAŁ, w kwestiach sebum i niedoskonałości-nie robi nic. Jak już wspomniałam wcześniej- w kwestii porów się nie wypowiadam, bo nie czuję się kompetentna ;)

15 komentarzy:

  1. Nie wiem co o nim myśleć. Ciekawa jestem tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja przeciwnie - z błyszczeniem wcale nie mam problemów bo twarz ciągle matowa ale mam troszkę problem z rozszerzonymi porami. Ciekawa jestem jak u mnie by to serum zadziałało:)
    zapraszam na mojego nowego bloga: http://mojkacikwsieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprobuj zapolowac na niego w promocji- wtedy nie zal kasy jak sie nie sprawdzi ;)

      Usuń
  4. Nawilżenie przy skórze trądzikowej jest ważne, więc może i by mnie skusił ten produkt... Jednak regulowanie wydzielania się sebum, matowienie cery czy rozwiązywanie problemów z trądzikiem jest dla mnie ważniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... skoro tylko nawilżenie mu się udaje to jednak chyba lepiej poszukać hydrain hialuro

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym go kupiła boostatnio zauważyłam, ze prócz nawilzenia nic wiecej mi nie trzeba : )

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie uzywalam, ale mam bardzo go zachwala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam całą serie tej firmy.Kosmetyki są naprawdę świetnie. Skóra jest odżywiona i gładka.

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)