niedziela, 31 sierpnia 2014

Międzynarodowy Dzień Blogera spędzony na spotkaniu w Chełmie :) #2 Upominki

Czas na drugi post o chełmskim spotkaniu blogerek z okazji Międzynarodowego Dnia Blogera :) Pokaże Wam jakie cudowności otrzymałam. Jednocześnie pragnę podziękować firmom, które zasponsorowały nam tak wspaniałe upominki i Kasi,która o to się postarała :)

1.Pachnąca szafa (+fb)

2.Oceanic

3. Gentle Day (+fb)

4. Excellence (+fb)

5. Soraya (+fb)

6. Yankee Store (+fb) i kobietapisze.pl

7. Oillan i Biogena (+fb)

8.Cleme Make-up

9. Wyspa Glazel w Galerii Olimp Lublin

10. RevitaLash (+fb)

11. http://bssuple.pl/

12. Eveline (+fb)

13. Rimmel (+fb)

14.Apis (+fb)

15. Biały Jeleń (+fb)

16.Pease (+fb)

17. CarloBossi

 





23. Coloris

24.Allbag (+fb)

25.Tort od http://www.tortyonline.pl/ a szampan od Biedronki :)


Ufff, dużo tego :) Czas zabierać się za testowanie!:)

17 komentarzy:

  1. Dużo i same wspaniałości! Co testować najpierw? Oto jest pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety doba ma tylko 24 godziny, a nasza skóra swój poziom wytrzymałości. Chciałoby się przetestować wszystko na raz - raj na ziemi! :)

      Usuń
  2. Strasznie dużo tego otrzymałyście ;) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile cudowności. :D
    http://cocosanka-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości, będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prezenty - chyba najbardziej zwróciłam uwagę na Revitalash ;))) A tak w ogóle to nie znałam wcześniej Twojego bloga, zwrócłam na niego uwagę właśnie patrząc na listę uczestniczek spotkania u Kasi - teraz będę częściej zaglądała - bardzo lubię czytać blogi koleżanek z Lubelszczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz te zdjęcie z torbą. Super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję masła Eveline;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)