czwartek, 28 sierpnia 2014

Olejek arganowy od Manufaktury Aptecznej :) wprowadzenie.

Jeszcze nie ogarnęłam się po ostatnim spotkaniu blogerek a tymczasem w sobotę szykuje mi się następne (tym razem nie będę organizatorką,uff :)). Po długiej przerwie zawitam w Chełmie. Wracając do tematu- podczas sobotniego spotkania jednym ze sponsorów była Manufaktura Apteczna. Dostałyśmy od niej 100% olejek arganowy.
Nie miałam pojęcia,że historia firmy sięga aż 100 lat!:) ,, Od ponad 100 lat w rodzinie Burchacińskich są kultywowane tradycje farmaceutyczne i od kilku pokoleń przekazywane z ojca na syna. Historia aptek i ich właścicieli splata się z tragicznymi losami kraju i jest pełna wzlotów i upadków. Pokazuje niezłomne dążenie człowieka do zdobywania wiedzy i wykonywania zawodu wbrew przeciwnościom, które zgotowała Polakom historia." Jeśli chcecie poznać dzieje rodzinnej firmy,możecie przeczytać ją TU. Lubię takie historie a jeśli za tym idą dobre produkty (ten olejek jest certyfikowany trzema odznakami (patrzcie na dół buteleczki no i jest ekologiczny-włącznie ze szklanym opakowaniem) to mogą iść za tym tylko same wspaniałości :)

Więcej o olejku-niedługo :)

12 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa czy Ci przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ciekawa jestem jak mi wyjdzie romans z tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być dobry! Sama się na arganka czaję, takiego stuprocentowego, a nie jakieś popłuczyny i jakoś się nie mogę zebrać :) Jak to ja... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie olejek arganowy w ogóle sie nie sprawdza : c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak było ostatnim razem w kwestii cery. Natomiast na włosach spisywał sie przyzwoicie ;)

      Usuń
  5. Mnie on zastanawia i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już go używałam kilka miesięcy temu i sprawdził się znakomicie :) Mam nadzieję, ze u Ciebie również tak będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olej arganowy jest na wagę złota w kosmetologii :) Chętnie stosuję wszystkie kosmetyki zawierającej w składzie olejki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)