niedziela, 24 sierpnia 2014

Relacja ze spotkania blogerek- Lublin, cz.1

Tak,tak! Już jesteśmy po pierwszym (organizowanym przeze mnie i Angelikę Pikor) spotkaniu :)

Spotkałyśmy się w fantastycznie urządzonym lokalu Spinacz Cafe w Lublinie :) (funpage) (jeszcze raz dziękujemy właścicielom i obsłudze za sympatyczne przyjęcie nas!);)


Frekwencja dopisała i tylko jednej uczestniczce nie udało się dotrzeć. Ja robiłam zdjęcie więc mnie na nim nie ma :)

Popijałyśmy sobie takie oto PRZEPYSZNE! koktajle arbuzowo-truskawkowe (tudzież inne piwka) i gawędziłyśmy (jakież zaskoczenie!) o kosmetykach, urodzie itp ;)
Na stole czekały już prezenty dla każdej z uczestniczek:
Ale o tym w następnym poście!:)

Na koniec zorganizowałyśmy małą wymiankę kosmetyczną dzięki czemu wzbogaciłam się o takie łupy:

Póki co- dziewczyny- dzięki za obecność!:) Świetnie się bawiłam w Waszym towarzystwie :) Do zobaczenia (z niektórymi już niedługo)! ;)

17 komentarzy:

  1. Za późno dowiedziałam się o tym spotkaniu ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. o, też jestem z Lublina, Spinacz świetne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale było móc Cię poznać! :) Dziękuję, że mogłam wziąć udział w spotkaniu :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne miejsce wybrałyście. :)
    Zazdroszczę. :)
    http://cocosanka-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie spędziłam z Wami czas :) Świetna organizacja, przyjemna atmosfera i ciekawy lokal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam podziękować Ci za zaproszenie, oczywiście wiadomość dostałam, nie mogłam jednak się pojawić, ze względu na ustalone już wcześniej plany. Ale jak widzę lubelskie blogerki nie zawiodły :) Nie ma co się dziwić!:) Wszystkie wyglądacie pięknie i kwitnąco :) Nie mogę się doczekać kolejnego spotkania, bo już się stęskniłam za tymi plotami, w domu już nie mam z kim porozmawiać o kosmetykach, bo za przeproszeniem, już rzygają tym tematem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze miło wspominam takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spotkanie wam się udało :)
    Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :) www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdraszczam! Już pal licho kosmetyki ale możliwość dzielenia się pasją face to face:O bezcenne:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana dziękuję jeszcze raz za zaproszenie. Nawet nie wiesz, że przez te trzy godziny zapomniałam o Bożym świecie. To wszytko dzięki Tobie i Andżelice. Dziękuję. Do zobaczenia w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  11. A w okolicach Myszy, to takich fajnych spotkań nie ma! :(

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)