wtorek, 30 września 2014

Balea Professional, odżywka Oil Repair | Hit!

No i stało się, rozpoczęła się moja przygoda z marką Balea. Z mojego zbiorku otworzyłam póki co tylko dwa produkty,ale już wiem,że przepadłam!:) Jednym z nich jest odżywka z serii Professional, linia Oil Repair (,,Profesjonalna odżywka do suchych i zniszczonych włosów, zawierająca pielęgnujący olejek arganowy. Nawilżający kompleks z białka pszenicy, pantenol oraz gliceryna stymulują i pobudzają cebulkę włosa oraz wzmacniają całą jego strukturę."). 

Za cenę raptem około 6 złotych (1,45 euro) dostajemy 200ml odżywki zapakowanej w tubce z klapkowym zamknięciem typu ,,klik". Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to (poza ładną grafiką opakowania)... rzadka konsystencja. Jak na odżywkę oczywiście. Nie przelewa się przez palce, bez przesady, jednak najlepszy przymiotnik który przychodzi mi na myśl to,że jest ,,lekka".


Zapach jest następnym aspektem rzucającym się w oczy, a właściwie w nos ;) Pięknie pachnie! Nie wiem czy waniliowo, czy ,,arganowo", ale ładnie :) Nie utrzymuje się zbyt długo, ale chociaż kilka minut to przyjemność.

Teraz poemat o efektach na włosach :)
Ta odżywka wywołała na moich włosach ,,WOW"! Śmiało może konkurować z moją ulubioną odzywką, której używam od lat (Pantene Pro-V Repair & Protect). Włosy są niebotycznie mięciutkie, błyszczące, sypkie, gładkie i nawilżone. Nie obciąża włosów, ale nie powoduje też fruwających wszędzie kosmyków. Nie powoduje szybszego przetłuszczania. Nawet nie muszę specjalnie ich stylizować, bo robi robotę za mnie :)  No normalnie prasuje,pierze i gotuje!;)

Generalnie brak mi już słów,żeby opisać moje zadowolenie z powodu odkrycia tego cuda, bo musicie poprostu spróbować ją same! :) Za tak niską cenę tym bardziej! Szkoda,że dostępna jest tylko w DM-ach albo polskich sklepikach z niemiecką chemią. 

5 komentarzy:

  1. uwielbiam szampony Balea więc odżywki również chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam do czynienia z odżywkami z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele dobrego o niej.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak będę miała okazję to przetestuję;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)