poniedziałek, 1 września 2014

Epiekna24.pl otworzyła swój salon stacjonarny, czyli nowe kosmetyczne miejsce na mapie Lublina! [FOTORELACJA]

Wszyscy chyba lubimy jak nie trzeba płacić za przesyłkę naszych e-zakupów,prawda? Znana większości z Was drogeria internetowa epiekna24.pl otworzyła dziś swój pierwszy stacjonarny salon!:) Mieści się on przy ul. Bursztynowej 36/25 w Lublinie (w budynku znanego na Czubach Aldika). Możemy w nim wybrać sobie swoje mazidła lub odebrać złożone już wcześniej zamówienie internetowe. 


Odwiedziłam dziś epiekna24.pl sprawdzić co tam mają dobrego :) Pierwsze co rzuca się w oczy to 5 identycznych szaf. Ja jednak bardzo lubię jak w sklepie panuje jednolite wykończenie ekspozycji :)

Znajdziemy tam takie marki jak: Ingrid, MaxFactor, Astor, Mariza, Maybelline...
...Manhattan, MissSporty,Bourjois...
...Revlon...
 
...Sally Hansen, Sleek (!)...
...Yankee Candles...
 
...oraz inne marki, jak choćby woda różana Rose...
 ...dezodoranty...
 ...Pilomax, KTC, Pantene...
 ...L'oreal...
 ...olejki zapachowe.
Znajdziemy też pomadki ochronne do ust oraz pędzle i inne akcesoria kosmetyczne :) Jeśli chcemy kupić coś na prezent,spokojnie kupimy również torebki kolorowe :)
Bardzo fajna promocja jest również na puder ryżowy marki Pease! Sklep dodaje do niego lakier tej samej marki gratis!:)
Jeśli znacie markę 
to również możecie zamówić na miejscu ich produkty oraz nieco się o nich dowiedzieć.

Jak widzicie asortyment znacznie się poszerzył od początków istnienia firmy!:) Zobaczcie co ja sobie dziś na miejscu wybrałam:
Od lewej mini antyperspirant Gilette, lakier Pease, żel do skórek Sally Hansen, puder bambusowy Pease i husteczki przeciw farbowaniu prania :)
Bardzo podoba mi się kolorystyka sklepu :) fiolety i róże są mi bliskie ;) Do soboty do każdego zakupu-słodki poczęstunek gratis :)

Jesli chcecie on-line przejrzeć sobie asortyment sklepu, to zapraszam TUTAJ (i po kliknięciu w baner). Funpage dostępny TU.
http://epiekna24.pl/
Ulotka:

30 komentarzy:

  1. o matko a ja mieszkam dwa kroki od aldika!!! jutro pobiegnę i coś kupię na pewno !!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem gdzie pojadę jak będę w Lublinie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. wpadnę przy wizycie w Lublinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze wiedzieć bo bywam często w tych okolicach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Daj później znać co udało Ci się wyhaczyć :)

      Usuń
  6. Niestety nie moje rejony Lublina ale jak będę musiała na pewno znajdę ten sklepik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo tam trafić! Aldik jest na samym wjeździe na Czuby:)

      Usuń
  7. szczęściara!! kurcze, że mają Sleeka stacjonarnie, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie?:) Właśnie też mnie to zaskoczyło. Wreszcie mogę zobaczyć kolorki danej palety na żywo :)

      Usuń
  8. ojej, to po sąsiedzku ze mną! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedzieć i podczas wizyty w Lublinie nie omieszkam tam wstąpić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. byłam wczoraj i kupiłam odżywkę do włosów z olejkiem z drzewa herbacianego (Tea tree conditioner).. użyłam wczoraj i jest rewelacyjna!! ogólnie sklep bardzo fajny i ceny faktycznie dużo niższe niż w typowych drogeriach, np. podkład Revlon w cenie 33zł, podczas gdy w drogerii zapłacimy około 60zł.. tu się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też patrzyłam na tą odżywkę, ale mam tyle zapasów w domu,że dorwę ją następnym razem:)

      Usuń
  11. Jak będę kiedyś w Lublinie to zajdę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak będę w Lublinie to wstąpię - tez bardzo podoba mi się kolorystyka :) No i paletki Sleeka stacjonarnie - no luksus :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam tylko, aż będą mieli Au Naturel! Awwww :)

      Usuń
  13. łał fajnie, że nam się w Lublinie sklepy nowe pojawiają;) Lepszy dostęp będziemy miały do różności:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana podpowiedz mi ile kosztują paletki Sleeka?

    OdpowiedzUsuń
  15. paletki Sleeka stacjonarnie 38 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jezusieńku, ileż wspaniałości. U nas Myszy niestety takich rajskich miejsc nie ma na mapie...

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)