piątek, 19 września 2014

Love2Mix Organic, szampon z efektem laminowania.

Do tej pory miałam w swoich zapasach tylko jeden rosyjski kosmetyk a była to ta maseczka, która de facto stała się moim maseczkowym odkryciem 2013r. Szukając jednak nowego szamponu trafiłam na ten z efektem laminowania od Love2Mix Organic. Już w sklepie zawładnął moim sercem? Czym? czytajcie dalej!
Ja od szamponu nigdy nie wymagałam zbyt wiele. Grunt,żeby dobrze oczyszczał i nie kosztował majątku. Ten, mając 360ml, kosztuje około 13-16zł (w zależności gdzie go kupujemy), więc na tym etapie jest już rewelka!.
  • ,,Zawiera wyłącznie certyfikowanych składniki organiczne
  • Nie zawiera SLS, parabenów, olei mineralnych, ftalanów, glikoli, lanoliny
  • Posiada unikalny efekt laminowania włosów. Każdy włos jest otoczony folią ochronną, dzięki czemu staje się grubszy, zdrowszy i pełen blasku
  • Ma uwodzicielski, tropikalny aromat
Skład:Aqua with infusions of Organic Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract (organic mango extract), Organic Persea Gratissima (Avocado) Oil (organic avocado oil); Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Glycol Distearate, Bis (C13-15 Alkoxy) PG-Amodimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Rice Protein, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid, Lucopene."

Noo, powiem Wam,że skład powala. Już na drugim miejscu mamy ekstrakt organiczny z owoców mango (zawiera długołańcuchowe kwasy tłuszczowe, dzięki czemu ma silne właściwości odżywcze i wzmacniające włosy, zamyka łuski włosów, odbudowuje płaszcz hydrolipidowy, co chroni włosy przed wysuszeniem) a na trzecim olej organiczny z owoców awokado (wyraźnie poprawia kondycję włosów suchych, zniszczonych i farbowanych, które wymagają intensywnej pielęgnacji; wzmacnia strukturę włosów i zapobiega uszkodzeniom mechanicznym; głęboko nawilża i odżywia włosy).


Zanim nałożymy go na włosy spotyka nas miła niespodzianka. Kij,że ma fajną niezbyt gęstą konsystencję i brzoskwiniowy kolor. Jego zapach POWALA! Jest ge-nial-ny! Rześki, piękny, owocowy! Chyba najbardziej przebija się nuta hmm mango? brzoskwinia? cudo!

Wystarczy niewielka ilość na jednokrotne mycie. Ja zazwyczaj myję włoski dwa razy pod rząd, więc za drugim oczywiście potrzebuję jeszcze mniej. Pieni się bardzo porządnie jak na szampon bez SLS/SLeS. 

Jaki uzyskuję nim efekt? Podczas pierwszego użycia było ŁAŁ. Teraz efekt łał nieco złagodniał,ale tylko dlatego,że się już do niego przyzwyczaiłam. Do tej pory uważałam,że to odżywka/maska powinna wygładzać, odżywiać i sprawiać, by włosy były gładsze i bardziej miękkie. Niemniej- ten szampon jest świetny! Włosy po wyschnięciu są bardzo gładkie, nie są obciążone, lepiej się układają i są mega-miękkie. Wygładza i domyka łuski włosów przez co stały się bardziej błyszczące i jedwabiste. Jeśli chodzi o efekt laminowania to cudów nie ma, mimo wszystko jestem zadowolona. 

Podsumowując, moje włosy go uwielbiają! Uwielbiam jego genialny zapach, kolor,konsystencję i efekt jaki daje na włosach! Dozownik jest także przyjemny, a skład mówi sam za siebie! Zdecydowanie jest to produkt wart uwagi, jago pokochałam!

16 komentarzy:

  1. Gdzie go można kupić? Bo po Twojej opinii muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sklepy www z rosyjskim asortymentem. Ja dorwałam go stacjonarnie w podrzędnej drogerii. Myślę,że sklepy zielarskie też będą go miały :)

      Usuń
  2. oo może pomógłby na moje suche włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego nie miałam ale z tej serii miałam ten z papryczką i bardzo lubiłam

    a co do składu, to przez ten zwrot na początku "aqua with infusions" nie patrzymy na którym miejscu w składzie zawarty jest dany skłądnik bo to nie ma znaczenia, one wtedy nie są umieszczone od największej do najmniejszej ilości
    to tak na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam maskę z tej serii, była ok ale nie zachwyciła mnie na tyle abym kupiła ją ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, po takiej recenzji mam ochotę kupić 5 butelek na zapas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zapasy już się nie mieszczą w wielkim boxie,więc kiedy indziej :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Proponuję przy następnej okazji bliżej się z nim zapoznać :)

      Usuń
  7. Fajnie, że się sprawdził :). Ja niestety nie mogę używać ze względu na alergię na Cocamidopropyl Betaine :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię takie zapachu to ojeju! I jeszcze skład dobry, nic ino brać ;) Jak wyczerpię zapasy to go poszukam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)