poniedziałek, 15 września 2014

Peeling roślinny do ciała z pudrem z pestek moreli Yves Rocher

Jakoś nie mam farta w kwestii peelingowania ciała. Najpierw paćkałam sobie całą łazienkę samorobionym peelingiem z kawy, potem miałam sól peelingującą z BingoSpa która szczypała mnie w każde najmniejsze zadrapanie a na koniec dorwałam ten peeling od Yves Rocher. 
Peeling bez żadnej promocji kosztuje 36zł za 150ml. Otrzymujemy go w tubce zamykanej na klik. Zatrzask nie jest niestety zbyt szczelny bo często gdy go otwieram wylewa się z zatrzasku woda,która ,,stoi" na mojej armaturze po prysznicu. Same przyznacie,że nie jest to zbyt higieniczne...

,,Peeling roślinny do ciała to kosmetyk, dzięki któremu oczyścisz skórę z martwych komórek i przygotujesz ciało do zabiegów pielęgnacyjnych. Peeling sprawia, że skóra staje się gładka, miękka, aksamitna w dotyku. Kosmetyk wykorzystuje peelingujące właściwości pudru z pestek moreli i z migdałów. Peeling stosuje się 1-2 razy w tygodniu.

Składniki
· puder z pestek moreli i z migdałów - właściwości peelingujące
· sok z agawy bio - właściwości nawilżające
· olej sezamowy bio, olejek eteryczny z saro, mangiferyna z Madagaskar"

Konsystencja bezpośrednio wpływa na wydajność i efekt zastosowania tego peelingu. Po wylaniu na dłoń wydaje się być w miarę gęsty i z dużą zawartością drobinek peelingujących. Niestety, przy kontakcie z mokrą skórą błyskawicznie się rozrzedza do poziomu wody z drobinkami, które są co prawda duże ale jest ich dosyć mało. No i trzeba dołożyć spooro produktu żeby wypeelingować całe ciało. W konsekwencji okazuje się potem,że tubka starcza nam na raptem kilka użyć. Wcale się nie pieni, co dla mnie też jest minusem. Nie zdziwcie się też, jak spłukiwana po nim woda będzie bura.
Jedyne co dobrego mogę powiedzieć o tym peelingu i co jest jedynym motywatorem mojego denkowania go to zapach. Jest piękny-rześki, owocowo-cytrusowy.

Szkoda,szkoda,że się nie sprawdził. Dalej szukam ideału w kwestii peelingowania ciała.

10 komentarzy:

  1. Dla zapachu szkoda wydawać pieniędzy ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem kupuję kosmetyki dlatego,że ładnie pachną ale przeważnie są to... perfumy :D

      Usuń
  2. Próbowałaś może peelingów z Joanny? Moim zdaniem są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś faktycznie miałam :) ale szałowego wrażenia na mnie nie zrobiła...

      Usuń
  3. zapach to zdecydowanie za mało bym go kupiła...

    OdpowiedzUsuń
  4. oj nie dla mnie jak słabo wydajny, n o i ja lubię mocne peelingi

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja się czaję na lepszy numer.... peeling cukrowy od Pat&Rub za 80zł ;/

      Usuń
  6. Ja mam peeling lawendowy do stóp i jest spoko
    Dużo ziarenek, nie brudził wody ale zapach miał bardzo intensywny i nie przypominał tego lawendy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)