środa, 3 września 2014

Virtual eyeshadow trio 154

Na lubelskim spotkaniu blogerek otrzymałam trio do oczu w grafitowo-srebrno-niebieskich odcieniach. Lubię takie gotowe zestawy kolorystyczne, bo mejkap oka w kwestii kolorystycznej zamknięty mam wtedy w jednym opakowaniu a nie trzech. Jak spisało się trio od Virtual? Zapraszam dalej :) 


Wszystkie trzy odcienie posiadają w sobie coś a'la brokatowe drobinki, choć na oku zmieniają się w perłowy blask. Górną powiekę potraktowałam srebrnym i grafitowym kolorem a dolną pociągnęłam granatowym. Sami oceńcie:

Lekko rozmazała mi się czarna kredka wzdłuż linii rzęs. Właśnie szukam jakiejś miękkiej i trwałej,więc jak macie jakieś typy to mi je zdradźcie:)
Cienie są dobrze napigmentowane, z bazą bardzo trwałe (bez bazy niestety nie). Paski w opakowaniu są na tyle szerokie że nabranie cienia na pędzelek nie sprawia problemu. Opakowanie jest plastikowe, nie wygląda na zbyt trwałe. Zobaczymy :) Na pewno podoba mi się tłoczenie na środku cieni, dodaje takiego pazurka wizualnego :)

Tak wygląda cała buzia:

Do makijażu użyłam:
Oczy: 
baza pod cienie do powiek ArtDeco,
Virtual cienie,
Tusz do rzęs Clinique High Impact.
Twarz:
Podkład mineralny Annebelle Minerals matujący Golden light,
Puder ryżowy mariza,
TheBalm Bahama Mama bronzer
TheBalm Mary Lou Minizer rozświetlacz
Usta:
Błyszczyk Virtual juicy explosion.

10 komentarzy:

  1. kiedyś używałam takich kolorków, teraz wole brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pasuje Ci taki makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi w szarościach i niebieskich kolorach nie do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pieknie wykorzystalas ten najbardziej niebeiski kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam te cienie, ale jeszcze nie używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda dość ładnie, bo się pięknie błyszczy. Ja wybrałabym jednak inne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)