czwartek, 30 października 2014

3 x TAK | Ulubieńcy paznokciowi

Zadbane dłonie są wizytówką kobiety. Wiadomo. Ale łatwo się mówi. Nie chcę teraz generalizować,ale większość kobiet szczególnie ma utrudnione zadanie- mycie naczyń, pranie, sprzątanie itp a szczególnie używane przy tym środki chemiczne mają zasadniczy wpływ na paznokcie. Nie wspominam tu nawet o diecie czy odpoczynku, bo to oczywiste. Znalazłam jednak sposób na przyzwoicie wyglądające szponki. Bez tych produktów wogóle nie byłoby to możliwe. O czym mówię?


1. Eveline 8 w 1 Total Action
__________________________
Odżywka,którą albo się kocha,albo nienawidzi. Blogosfera toczy głęboki spór między osobami,którym zaszkodziła a tymi,którym pomogła. Ja na całe szczęście zaliczam się do drugiej grupy ludzi. Nie wyobrażam sobie,żeby jej nie używać. Gdy tylko przestaję na jakiś czas moje paznokcie od razu się łamią i rozdwajają. Stosuję ją jako bazę pod lakiery do paznokci, powiedzmy raz na cztery dni. I to mi wystarczy:) Moje paznokcie są twardsze, nie łamią się i nie rozdwajają a co za tym idzie wreszcie mogę je zapuścić do normalnej długości. Cena również jest atutem (w zależności od promocji- od ok. 8 do ok. 12zł). Próbowałam wersji ,,Twarde jak diament" czy jakoś tak i to już nie było to samo. Tylko 8 w 1 jest dla mnie rewelacją :)

2. Seche Vite top coat (utwardzacz/wysuszacz do lakieru)
__________________________  
Totalny hit w kwestii trwałości lakierów i szybkości ich wysychania! Przedłuża trwałość jakiegokolwiek lakieru nawet do 6-7 dni przy okazji maksymalnie go nabłyszczając. Po nałożeniu sprawia wrażenie paznokci żelowych albo hybrydowych! Najfajniejsze jest jednak w nim to,że wysusza nam lakier praktycznie w minutę! Nie muszę już siedzieć przykuta przez 20 minut i machać łapkami czekając aż lakier mi wyschnie. Zapach jest co prawda odrzucający,ale czego się nie robi...;)  Szersza recenzja TU.

3. Sally Hansen Instant Cuticle Remover (żel do skórek)
__________________________ 
To moje ostatnie odkrycie,ale równie cudowne! Co prawda nigdy nie cierpiałam jakoś strasznie na skórki wokół paznokcia,ale od czasu do czasu jakieś mi się tam pojawiały. Ten żel jest poprostu magiczny! Nakładam wokół skórek-czekam 30 sekund (dla pewności)- odsuwam patyczkiem- i już! Proste? Proste! Mega wygodny w użyciu Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby mnie po nim piekło, podrażniło albo wysuszyło skórę dookoła paznokci. Wcale się nie dziwię,że jest tak zachwalany- w pełni na to zasługuje :) możecie go kupić za 15,50zł np. w sklepie epiekna24.
https://www.facebook.com/GwiezdnyBloghttp://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=4545553096822213559https://www.bloglovin.com/blog/13062585 http://instagram.com/gwiezdny_blog


5 komentarzy:

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)