poniedziałek, 6 października 2014

Avene Cleanance oczyszczający żel do skóry tłustej z niedoskonałościami | Mój KWC!

Moja dusza poszukiwacza coraz to nowszych i lepszych kosmetyków co i rusz sięga po nowe produkty, testuje je i sprawdza. Są jednak w mojej kosmetyczce kosmetyki których używam ciągle i raczej nie zamieniam ich na nic nowego, bo poprostu mi służą. Jednym z takich kosmetyków jest Avene Cleanance oczyszczający żel do skóry tłustej z niedoskonałościami, który gości u mnie już 6 lat non-stop. Jak to się stało?

Moja przyjaciółka w liceum mi go poleciła i od razu przepadłam. Wtedy kosztował sporo więcej i był dla mnie marką niemal luksusową (niskie kieszonkowe... ;P). Nie jestem w stanie powiedzieć ile butelek już zużyłam ale nie wyobrażam sobie bez niego swojej pielęgnacji. 


Żel o pojemności 200ml (lub jeśli dobrze poszukamy promocyjnej-300ml) otrzymujemy w butelce niestety bez pompki. Aby wylać żel na dłoń musimy przekręcić korek i przez dziurkę wylać odrobinkę (dosłownie objętość ziarnka grochu!) na dłoń. Taka tyci porcja starcza nam na umycie całej twarzy! Ja lubię używać żelu rano właśnie w jednej porcji a wieczorem w dwóch- przy pierwszym podejściu zmywam makijaż a przy drugim oczyszczam twarz z resztek. Tak tak-świetnie usuwa makijaż (nawet oczy, bo nie szczypie)! I teraz uwaga- przy takim użytkowaniu jedna butelka starczy mi na około rok codziennego używania


Za co go tak kocham?
Za to,że moja skóra jest po nim dogłębnie oczyszczona i niezwykle satynowo-matowa a ten efekt utrzymuje się naprawdę długo! Nie wysusza mojej skóry i pomaga jej utrzymać w ryzach sporadyczny trądzik. Sporadyczny aktualnie. Gdy zaczynałam go używać 6 lat temu miałam ostrą postać trądziku. On go ujarzmił! Krostki stały się mniejsze, potem było ich mniej i teraz niemal nie mam z tym problemu. Moja skóra dodatkowo się tak nie przetłuszcza jak kiedyś a nie używam kremów matujących ani innych specyfików przeciwtrądzikowych. W połączeniu z tym tonikiem jest naprawdę mocną artylerią, tylko dla osób szukających bardzo intensywnej kuracji anty-błyszczeniowej i anty-trądzikowej. Tu już trzeba uważać bo można przegiąć. Z takich dodatków- ładnie, delikatnie pachnie i fajnie się pieni. Nie zawiera w sobie jednak mydła a wodę termalną,która łagodzi ewentualne podrażnienia na buźce. Szczególnie w lato jest NIE-ZA-STĄ-PIO-NY!

Ten żel jeśli o mnie chodzi- robi CUDA!:) 

Gdybym miała wybrać jeden (słownie: jeden) kosmetyk który w moim życiu odegrał najważniejszą rolę, zmienił nieodwracalnie moje kosmetyczne życie i wogóle jest hitem hitów- to byłby właśnie TEN żel! W ciągu ostatnich 6 lat raptem dwa razy zrobiłam od niego skok-w-bok i dwa razy żałowałam (Vichy normaderm i Bioderma Sebium Gel).

Cena: w SP przy zniżce -40% około 24zł (czasem się zdarza taka okazja), standardowa cena to około 40zł w aptekach. Mimo wszystko- jest wart każdej złotówki!

Nowe opakowanie vs po rocznym używaniu. Starła się tylko naklejona etykieta:)

Macie swój KWC? Kosmetyk rewolucję,bez którego nie wyobrażacie sobie życia???:)

15 komentarzy:

  1. ooo tez mam takie kosmetyki ktore sa genialne i nigdy ich nie zamienie na nic innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. używam go od prawie roku i zużyć nie mogę, nadal jest sporo :) Mam do tego tonik i tez bardzo bardzo lubię, szczególnie przed zrobieniem makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik jest sporo droższy i dla mnie to nadal zaporowa cena,choć jak skończy mi się obecny z Bielendy to kto wie,kto wie??:)

      Usuń
  3. Zachęciłaś mnie do jego przetestowania, jak będzie promocja to możliwe, że kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale skoro tak dobry to w przyszłości sie skuszę : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i w pełni się z Tobą zgadzam, wydajność ma świetną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go w planach ale SP nie ma w poblizu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie dziś się na niego czaiłam w jednej z aptek internetowych ale w końcu zrezygnowałam i wyrzuciłam z kosza!
    teraz żałuję:( chyba zrobię drugie podejście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może napisz do nich,żeby dołożyli Ci do zamówienia! Warto!

      Usuń
  8. zapamiętam go i w przyszłości chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zaskoczona tym jak bardzo jest wydajny! Warto w niego zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)