czwartek, 2 października 2014

Balea, żel pod prysznic Kokos i Nektarynka

Ostatnio pisałam Wam o odżywce do włosów, która podbiła moje serce. Drugi produkt Balei, który aktualnie mam otwarty to kremowy żel pod prysznic Dusche & Creme Cocos & Nektarine. Stanowi on przyjemną odmianę po ciężkim w zapachu żelu z Yves Rocher, który kompletnie nie pasował na panujące lipcowo-sierpniowe upały.




Zawsze wychodziłam z założenia,że żel pod prysznic nie ma robić nic innego niż ładnie pachnieć i  porządnie myć ciało. Nie wymagałam od niego nic innego. W 98,0 % się to sprawdzało. Także ten żel mi to zapewnia :) Ale na jakim poziomie!


Zapach jest dokładnie taki jak na pewno sobie to wyobrażacie!:) Rześki, idealnie kokosowo-nektarynkowy, z delikatną nutą zapachu oliwy z oliwek, co jest dla mnie totalną zagadką, bo w składzie jej nie ma. Niestety zapach zbyt długo nie utrzymuje się na skórze, a szkoda... Żel bardzo dobrze się pieni, co lubię!Nie wysuszył mi skóry,ale też nie nawilżył (nawet tego nie oczekiwałam).




Samo opakowanie to 300ml w butelce zamykanej na ,,klik". Porządnej,aczkolwiek tylna naklejka lekko mi odchodzi co widać na zdjęciu powyżej. Szata graficzna jak zwykle u Balei kolorowa, jak dla mnie na plus. Sam żel jest dosyć gęsty, lekko pomarańczowy:



Za cenę około 5 zł jest to kolejny produkt Balei, który pokochałam :) Zapach,zapach,zapach,mmmm <3 Przy następnym zamówieniu kosmetyków tej marki (niestety albo trzeba je sprowadzać z DM,albo szukać w polskich sklepikach z niemiecką chemią) na bank przetestuję inne warianty zapachowe, a póki co rozkoszuję się tym, bo to naprawdę porządny żel za przystępną cenę :)
Miałyście coś z DM? Lubicie Baleę?:)

8 komentarzy:

  1. lubię żele z Balea, jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią bym się z nim wykapała ;P taki zapach to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. To połączenie muuuuuuuuuusi bosko pachnieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe polaczenie kokosa i nektarynki o.O

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)