środa, 15 października 2014

Intimelle kremowy płyn do higieny intymnej od Natury

Ostatnio pisałam Wam o kosmetyku który używam od 6 lat i jest to mój KWC. Był to żel do mycia twarzy od Avene. W swoich zbiorach posiadam też KWC jeśli chodzi o higienę intymną i ... bynajmniej nie jest to płyn o którym zaraz napiszę. Kupiłam go w ramach skoku-w-bok od mojego ukochanego AA i bardzo się zawiodłam. Dlaczego?




400ml butlę z pompką kupimy za około 10zł w drogerii Natura jako jej ,,produkt własny". Zawiera kwas mlekowy i ekstrakt z nagietka,które to substancje mają łagodzić podrażnienia i dbać o florę okolic intymnych. 

Jeśli chodzi o skład w pełnej krasie przedstawia się on tak:


Niestety nie jestem zadowolona z tego produktu. Przyzwyczajona do płynu z AA o którym innym razem nie odczuwam takiej świeżości po zastosowaniu tego płynu. Po wyjściu spod prysznica czuję się...nijak. No ok,wiem przecież się się ,,tam" umyłam,ale żebym czuła się jakoś świeżo, to nie. Nawet nie pachnie jakoś szczególnie żebym się tym pocieszyła. Nie łagodzi również podrażnień do których mam skłonność tak szybko jak mój ulubieniec. Zawiedziona działaniem w okolicach intymnych postanowiłam dać mu szansę w oczyszczaniu twarzy i tu również zniesmaczenie- szczypie w oczy, nie domywa makijażu i wywołuje wysyp zaskórników. 


Dotrwałam z nim do połowy opakowania i puściłam dalej w świat. Nie polecam.


11 komentarzy:

  1. ja uzywam tylko żelu z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go i chyba mieć nie będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, to już lepiej w Facelle ,,zainwestować".

      Usuń
  3. nie kupię, chociaż takie beznadzieje do mycia moich gąbeczek się sprawdzają : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, nie pomyślałam o tym. Ale do gąbeczki i tak w sumie używam mydełka do czyszczenia pędzli od Barbary Hoffmann albo szamponu BabyDream :)

      Usuń
  4. pierwszy raz widzę tą firmę i produkt, ale nie kusi mnie na tyle, żeby wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)