piątek, 24 października 2014

Niekosmetycznie #2: jesienne pyszności :)

Follow my blog with Bloglovin


Pierwszy raz od dawna nie wiem od czego zacząć posta. Zacznę więc rzeczowo i na temat: chciałabym się z Wami podzielić kilkoma smakołykami które ostatnio goszczą u mnie w kuchni i z którymi bardziej lub mniej się polubiliśmy :)Wszystkie otrzymałam na ostatnich spotkaniach blogerek,więc wyjdzie mi post zbiorczy. Przecież blogerka urodowo-kosmetyczna także musi coś jeść i pić ;)




1.Excellence, syrop Polska Malina
__________________
Zastosowań takiego syropu każdy zna pewnie co najmniej dziesięć. Ja osobiście traktuję go jako miłą alternatywę dla domowego syropu z aronii robionego przez mojego teścia. Rozrabiam go z wodą albo dodaję do wieczornego piwka i pyszny smak malin mam gwarantowany. Można go również dodać do drinka,kawy albo deseru-jak kto lubi:). Tak jak podczas lata uwielbiam smak truskawki tak jesienią bardziej lubuję się w malinowych smakach więc na tą porę roku jest jak znalazł. Cenię go sobie za metalowe, bardzo duże opakowanie (700ml!) i korek niekapek z wygodnym dziubkiem! Naprawdę jestem mile zaskoczona :)

2. Grante, 100% naturalny sok z granatu, bezpośrednio tłoczony
__________________
Mała buteleczka soku z owoców granatu (250ml-porcja raczej ,,na raz") potrafi nieźle zaskoczyć! Nie znam drugiego tak cierpkiego i specyficznego smaku za razem. Albo się go pokocha albo znienawidzi. Ja po wypiciu łyka mocno się skrzywiłam ale im dalej go siorbałam tym bardziej przypadał mi do gustu. Jeśli ktoś dba o zdrowie (podczas jesieni-wskazane!) to przekonają go właściwości takiego soku: 

● POPRAWIAJĄ PRZEPŁYW KRWI u osób z chorobą wieńcową, redukują złogi i zwapnienia, obniżają ciśnienie krwi, a przy tym pomagają utrzymać w ryzach poziom cholesterolu.

 POMAGAJĄ W WALCE Z RAKIEM PROSTATY Amerykańscy naukowcy przeprowadzili badanie, w którym u 48 chorych kuracja granatami zahamowała rozwój komórek nowotworowych.

● MOGĄ WSPIERAĆ LECZENIE RAKA PIERSI W badaniu in vitro onkolodzy uzyskali zahamowanie namnażania się komórek nowotworowych.

● ZAPOBIEGAJĄ PROCESOM STARZENIA a nawet spowalniają postęp demencji wywołanej chorobą Alzheimera.

● ŁAGODZĄ PROBLEMY TRAWIENNE Zawierają kwascytrynowy i taninę o właściwościach ściągających.

● POMAGAJĄ PRZY DOLEGLIWOŚCIACH KOBIECYCH PMS i objawach związanych z menopauzą, dzięki fitoestrogenom

● PRZECIWDZIAŁAJĄ PROBLEMOM Z EREKCJĄ W medycynie tybetańskiej były podstawowym składnikiem leku na potencję. Zawarte w granatach substancje czynne faktycznie mają korzystny wpływ na potencję, redukują zaburzenia erekcji, pobudzają libido i podnoszą doznania erotyczne.

● ODMŁADZAJĄ regenerują skórę, poprawiają jej ukrwienie i koloryt. Przyśpieszają też gojenie się zmian trądzikowych, mają bowiem działanie przeciwzapalne i antybakteryjne. Zawarty w nich kwas elagowy wzmacnia ściany komórek, zapobiegając utracie przez nie wody, co spowalnia proces starzenia.

3.Eterno, Cytrynki z rumem oraz figa z makiem...
__________________
 ...i pasternakiem chciałoby się dodać :) Od dziecka w domu to powiedzonko cieszyło się sporą popularnoscią,jednak nie wiedziałam że taki produkt rzeczywiście istnieje! Jakie było moje zdziwienie gdy dostałam właśnie figę z makiem:) Można ją jeść solo (polecam w minimalnych ilościach) albo dodać do deseru. Dlaczego w małych ilościach? Bo jest niebotycznie słodka! Jak ktoś zajada się figami to wie o co mi chodzi ;) Jeśli chodzi o cytrynki to stały się u mnie w kuchni HITEM JESIENI! Wkładam jedną do herbaty, dolewam odrobinkę syropu w którym była zanużona i cieszę się prze-py-szną herbatką, a tych podczas jesieni i zimynigdy dość! Uwielbiam ją i już wiem,że zostanie ze mną przez całą zimę! Całe szczęście,że mam niedaleko do sklepu patronackiego,który ją oferuje!:) Oba pojemniczki wyglądają do tego tak słodko-jak babcine przetwory <3

Oprócz wyżej wskazanych pyszności podczas jesieni niemal na okrągło gotuję zupę-krem z dyni. Od zeszłego roku jest to moja ulubiona jesienna zupa. A do tego jak rozgrzewa! Nie mam jednak jej zdjęć,więc pokuszę Was nią tylko słownie :(


Właściwości lecznicze granatów

● POPRAWIAJĄ PRZEPŁYW KRWI u osób z chorobą wieńcową, redukują złogi i zwapnienia, obniżają ciśnienie krwi, a przy tym pomagają utrzymać w ryzach poziom cholesterolu.
 POMAGAJĄ W WALCE Z RAKIEM PROSTATY Amerykańscy naukowcy przeprowadzili badanie, w którym u 48 chorych kuracja granatami zahamowała rozwój komórek nowotworowych.
● MOGĄ WSPIERAĆ LECZENIE RAKA PIERSI W badaniu in vitro onkolodzy uzyskali zahamowanie namnażania się komórek nowotworowych.
● ZAPOBIEGAJĄ PROCESOM STARZENIA a nawet spowalniają postęp demencji wywołanej chorobą Alzheimera.
● ŁAGODZĄ PROBLEMY TRAWIENNE Zawierają kwascytrynowy i taninę o właściwościach ściągających.
● POMAGAJĄ PRZY DOLEGLIWOŚCIACH KOBIECYCH PMS i objawach związanych z menopauzą, dzięki fitoestrogenom
● PRZECIWDZIAŁAJĄ PROBLEMOM Z EREKCJĄ W medycynie tybetańskiej były podstawowym składnikiem leku na potencję. Zawarte w granatach substancje czynne faktycznie mają korzystny wpływ na potencję, redukują zaburzenia erekcji, pobudzają libido i podnoszą doznania erotyczne.
● ODMŁADZAJĄ regenerują skórę, poprawiają jej ukrwienie i koloryt. Przyśpieszają też gojenie się zmian trądzikowych, mają bowiem działanie przeciwzapalne i antybakteryjne. Zawarty w nich kwas elagowy wzmacnia ściany komórek, zapobiegając utracie przez nie wody, co spowalnia proces starzenia.


http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/granat-wlasciwosci-lecznice-soku-z-granatu_42010.html

Właściwości lecznicze granatów

● POPRAWIAJĄ PRZEPŁYW KRWI u osób z chorobą wieńcową, redukują złogi i zwapnienia, obniżają ciśnienie krwi, a przy tym pomagają utrzymać w ryzach poziom cholesterolu.
 POMAGAJĄ W WALCE Z RAKIEM PROSTATY Amerykańscy naukowcy przeprowadzili badanie, w którym u 48 chorych kuracja granatami zahamowała rozwój komórek nowotworowych.
● MOGĄ WSPIERAĆ LECZENIE RAKA PIERSI W badaniu in vitro onkolodzy uzyskali zahamowanie namnażania się komórek nowotworowych.
● ZAPOBIEGAJĄ PROCESOM STARZENIA a nawet spowalniają postęp demencji wywołanej chorobą Alzheimera.
● ŁAGODZĄ PROBLEMY TRAWIENNE Zawierają kwascytrynowy i taninę o właściwościach ściągających.
● POMAGAJĄ PRZY DOLEGLIWOŚCIACH KOBIECYCH PMS i objawach związanych z menopauzą, dzięki fitoestrogenom
● PRZECIWDZIAŁAJĄ PROBLEMOM Z EREKCJĄ W medycynie tybetańskiej były podstawowym składnikiem leku na potencję. Zawarte w granatach substancje czynne faktycznie mają korzystny wpływ na potencję, redukują zaburzenia erekcji, pobudzają libido i podnoszą doznania erotyczne.
● ODMŁADZAJĄ regenerują skórę, poprawiają jej ukrwienie i koloryt. Przyśpieszają też gojenie się zmian trądzikowych, mają bowiem działanie przeciwzapalne i antybakteryjne. Zawarty w nich kwas elagowy wzmacnia ściany komórek, zapobiegając utracie przez nie wody, co spowalnia proces starzenia.


http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/granat-wlasciwosci-lecznice-soku-z-granatu_42010.ht

https://www.facebook.com/GwiezdnyBloghttp://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=4545553096822213559https://www.bloglovin.com/blog/11585365


8 komentarzy:

  1. Taką herbatkę z cytrynką i tym syropem to i ja bym wypiła :) Malin niestety nie lubię, ale mąż za to uwielbia, więc podejrzewam, że jemu by na pewno smakował syrop malinowy :) A wiesz, że fig to ja nigdy jeszcze nie jadłam?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj jak lubisz mocno słodkie smaki!:)

      Usuń
  2. Cytrynki z rumem brzmią przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te cytrynki u mnie poszly w tydzien ^^ caly czas je uzywalam do herbaty xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszczędzałam je jak mogłam ale i tak mi też się już skończyły:( Jutro muszę pójść kupić następne :)

      Usuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)