poniedziałek, 13 października 2014

Odżywcza maska do dłoni i paznokci stosowana na noc z rękawiczkami Laura Conti

Co roku jesień zmusza mnie do wzmożonej pielęgnacji dłoni. Skóra zaczyna mi się tam przesuszać i twardnieć więc odłożone na półkę podczas lata kremy do rąk idą ponownie w ruch. Tym razem kurację zaczęłam odżywczą maską do dłoni i paznokci którą dostałam od coloriz.bis na sierpniowym spotkaniu blogerek.


Maskę stosuje się na noc w bardzo ciekawej formie: najpierw smarujemy dłonie grubo maseczką a potem nakładamy ... rękawiczki!:) Śpimy tak sobie spokojnie a tymczasem dobroczynne składniki wnikają nam pod wpływem ciepła rękawiczek wgłąb skóry.

Sama maseczka ma postać bardziej skoncentrowanego kremu do rąk w białym kolorze. Gdy ją nakładam pozostaje biała warstwa na dłoniach ale rano nie ma po niej śladu. 

Po zastosowaniu tej maseczki rano możemy cieszyć się gładkimi, ładnie nawilżonymi dłońmi. Od kiedy ją stosuję (około 1 x w tygodniu) moje skórki są też mniej dokuczliwe. Nieco śmiesznie to wygląda jak kładę się spać w białych rękawiczkach,ale efekt jest nawet fajny, więc polecam, tym bardziej że nie jest to jednorazowa inwestycja. Tubka maski starczy nam na kilka-kilkanaście zastosowań:)

11 komentarzy:

  1. Miałam ja ale na mnie szału nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. hihihih w tych białych rękawiczkach to jak z radomia : ) ale dobrze że się fajnie sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nie potrafiłabym spać w rękawiczkach... nieświadomie bym je pewnie przez sen ściągnęła ;) haha

    OdpowiedzUsuń
  4. wypróbowałabym ją chętnie, ciekawa jestem jakie efekty powodowałaby u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)