poniedziałek, 27 października 2014

Temat FIT #1 | What's in my gym bag? Niezbędnik

Tym postem zaczynam nową serię- Temat FIT. Nie będę Was zanudzała historią mojej przygody ze sportem. Od razu przejdę do meritum,że od kilku lat (a szczególnie jesienią i zimą) bardzo upodobałam sobie fitness.Według mnie nie ma nic bardziej energetyzującego zimnymi i mokrymi/śnieżnymi wieczorami niż godzinka (lub dwie) ,,skakania" w rytm dobrej muzyki :) Powiem Wam nawet,że dwa lata temu zrobiłam  kurs instruktora fitness:) 

Uczestnicząc trzy-cztery razy w tygodniu na siłowni nie raz denerwowałam się,że czegoś tam nie zabrałam, coś powinnam była ze sobą wziąć itd. Z biegiem czasu wyrobiłam w sobie nawyk pakowania w torbę ,,zestawu must-have." Teraz mam pewność,że w torbie mam wszystko, czego potrzebuje :) chcę się z Wami podzielić zestawem idealnym, który mam nadzieję sprawi,że Wasze wizyty w tym miejscu staną się jeszcze bardziej komfortowe:)

1.Strój sportowy
Najważniejsza z tego zestawu jest koszulka. Musi być zrobiona z dobrego, oddychającego materiału. Fajnie też,jak ma jakieś wstawki np.pod pachami czy na plecach. Nie polecam koszulek z syntetycznych materiałów, elastanowych bo po 15 minutach zamiast wchłonąć pot spowodują,że będzie Wam ciekło po plecach. Spodenki pełnią mniejszą rolę w tym zestawie. W sumie,każde są dobre. Od jakiegoś czasu panuje moda na czarne legginsy o długości 1/2 lub 3/4. Tu już jak kto woli :) Ja oprócz wyżej wspomnianych lubię jeszcze ze sobą zabierać zapasowe bawełniane skarpetki oraz opaskę na rękę,żeby w każdej chwili móc przetrzeć spocone czoło:)

2.Buty
W moim przypadku dobre buty to element najważniejszy. Koniecznie z wkładką żelową. Zabezpiecza to moje kolana i kostki przed kontuzjami. Muszę bardzo uważać na temat zmiany obuwia treningowego bo raz już przepłaciłam ten fakt wizytą u ortopedy.  Jeśli szukacie dobrych butów treningowych, zwróćcie uwagę na to,żeby miały siateczkową powłokę/warstwę. Stopa będzie lepiej wentylowana ;)

A propo- bardzo lubię zabierać ze sobą spray do butów. Dzięki niemu moje adidasy o niebo lepiej pachną :)

3.Ręcznik i żel pod prysznic
Po co mi żel pod prysznic chyba nie muszę tłumaczyć :) najlepiej jak przy okazji jest żelem do twarzy i szamponem jak ten powyżej :) Ręczniczek natomiast służy mi trojako: po pierwsze wycieram nim z potu twarz i dekolt podczas treningu, po drugie służy jako zabezpieczenie mat na które się kładziemy,żeby pot w nie nie wnikał a po trzecie zawsze mogę się nim wytrzeć po prysznicu :) Polecam Wam te z mikrofibry-zajmują duużo mniej miejsca i znacznie szybciej schną. 

4.Akcesoria
Opaska do włosów i gumka zapewniają mi taki komfort podczas ćwiczeń, że włosy nie fiurgają i nie lepią się do wszystkiego. Dezodorantu używam przed ćwiczeniami (to oczywiste), natomiast miniaturki perfum używam po. Lubię z siłowni wychodzić świeża i pachnąca :) Chusteczki higieniczne przydają się podczas ćwiczeń (przeważnie wtedy mój katar o sobie przypomina), natomiast tymi nawilżanymi z Alterry zmywam makijaż przed ćwiczeniami. Nic bardziej nie świadczy o amatorszczyźnie niż pełen mejkap na siłce ;P Ostatnio wspomagam się także dwoma kremami z Sorayi. Wersję wyszczuplającą wsmarowuję w brzuszek a antycellulitową w uda. Oczywiście po wysiłku :) Nie od dziś wiadomo,że na sukces składają się  3 rzeczy: dieta+ćwiczenia+wspomagacze (kremy,suplementy itp). Nie zapomnijcie też o bardzo ważnej rzeczy:
 
...bidon!:) Nie dopuśćcie do odwodnienia organizmu,bo jest to niebezpieczne!

A tak wygląda moja torba w całości:

Co znajduje się w Waszych torbach?:) O czymś zapomniałam w swoim zestawieniu?:)
https://www.facebook.com/GwiezdnyBloghttp://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=4545553096822213559https://www.bloglovin.com/blog/11585365 http://instagram.com/gwiezdny_blog


2 komentarze:

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)