poniedziałek, 3 listopada 2014

Haul: październik 2014 :)

We wrześniu postanowiłam spisywać sobie wszystkie zakupy kosmetyczne,żeby wreszcie nad tym zapanować. No i udało się. Zapisywać. Co do ilości, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. A nie,wróć! Mam! Październik obfitował u mnie wyjazdami do Warszawy,więc nie obeszło się bez Złotych Tarasów i The Body Shop oraz The Bath & Body Works, których w Lublinie próżno szukać. No i dwa weekendy zniżek z jakimiś tam gazetami. A że -20% czy -25% piechotą nie chodzi, no to same rozumiecie. Na to wszystko przypałętało się -40% w Super Pharm. Oh jej. W wynajdywaniu wymówek jestem mistrzynią! Same zobaczcie...

 
Bronzer KIKO przywiozłam ze sobą z Włoch z podróży poślubnej w dwóch odcieniach. Jeden zatrzymałam, drugi mam na sprzedaż . 3 mgiełki do ciała z BBW kupiłam w promocji 2+1 i bynajmniej nie żałuję (Cena za dwie to ok.30zł). Są sto razy lepsze od tych z Avonu. Masło do ciała od Organique (27,90zł) o przepięknym zapachu mleka to efekt promocji -20%, tak samo jak brozner,róż i dwa cienie do oczu Inglota (ok.60zł) :)

-20% skusiło mnie także w Golden Rose. Kupiłam dwie bardzo odważne jak dla mnie szminki (oczywiście matowe) w odcieniu 19 i 22 (za ok.8,80zł każda), przez co moja kolekcja z tej firmy znowu się powiększyła :) do kosmetyczki wpadła też moja pierwsza kredka do brwi nr 306, również z tej samej firmy (cena to ok.5,50zł) :)

Żel do twarzy Avene kupiłam w SuperPharmie na promocji -40%, czyli za 24zł. Jest to mój zdecydowany ulubieniec, bez którego nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji,no i starcza na rok,więc generalnie ideał! Moje stare bibułki matujące dokonały już żywota więc musiałam zdecydować się na nowe. Te widziałam po raz pierwszy więc skusiłam się na nowość z DermoPharma z węglem bambusowym i kwasem hialuronowym. Tanie nie były, bo po ok.12zł/op, ale może się sprawdzą? Paletę Too Faced Chocolate Bar pokazywałam Wam na instagramie :) Jest to moja pierwsza gotowa paleta (tak,wiem,że od razu z górnej półki) ale ma pięknie dobrane kolory! A jakie napigmentowane! Cudo, tyle Wam póki co powiem!:) Paleta ta nie jest oficjalnie dostępna w Polsce,ale można ją kupić na stronach sprzedawców ściągających towar z zagranicy (np.TU) za uwaga...265zł. Ja ją kupiłam na allegro za niecałe... 86zł z przesyłką! :) Była licytacja, nikt nie licytował i wygrałam!:) Bałam się nieco,żeby przesyłka z UK doszła cało i tak też się stało :) To zielone opakowanie to chusteczki do demakijażu z Alterry (2,50zł) które pomagają mi na siłowni.

Bananowa odżywka do włosów i Algowy Tonik z The Body Shop to właśnie wynik wycieczki do Warszawy. O odżywce czytałam sporo, więc był to przymus, a miniatura toniku wpadła przy okazji (oba łącznie za 34zł). Serum Dermedic Hydrain3Hialuro w SP wyprzedawane było również z 40% zniżką więc wpadło do mnie za 31,20zł. Póki co mam o nim bardzo dobre zdanie, w przeciwieństwie do poprzedniego (dla cery tłustej). Reszta drobnicy to efekt zakupów w Kosmetykizameryki. Za 5 kredek (3 Rimmel, Astor i Manhattan) oraz fioletowy Color Tatoo i korektor Maybelline Anti-age zapłaciłam z przesyłką (12zł) 54zł :) Mają bardzo tanią kolorówkę, więc polecam :) Pędzelki Essence z Natury to impuls chwili,no ale jak za dwa pędzelki płaci się 11,99zł no to same rozumiecie :) Oprócz tego w Rosmannie kupiłam Maybelline Color Tatoo (21zł) w odcieniu Taupe z przeznaczeniem do brwi,ale do oczu sprawdza się równie dobrze!:)

Pewnego dnia zorientowałam się,że brakuje mi kilku produktów do pielęgnacji. No i stało się. Weszłam do Rossmanna i do koszyka wpadł: olejek do włosów Isana, peeling cukrowy Wellness&Beauty, rękawica do masażu (którą kupiłam z innym przeznaczeniem;)), jedwab w płynie GP, płyn dwufazowy do oczu z Garniera, oliwka dla kobiet w ciąży BabyDream (dla włosów!), kapsułki RdL Ati-age (Callmeblondieee poleca je jako serum do twarzy!), chusteczki do higieny intymnej Facelle i żel pod prysznic Isana. Za wszystko poszło 92,81zł.

No i na moje nieszczęście Super Pharma ogłosiła -40% na kolorówkę. Miałam wcześniej przygotowaną listę must-have więc wiedziałam czego chcę. Powiem Wam,że w Rossmannie czy Naturze -40% oznacza dzikie tłumy i macanie wszystkiego. W SP jest inna bajka- wszystkie kosmetyki są poobklejane firmowymi naklejkami a poruszanie się między alejkami przebiega w sumie w samotności. Takie zakupy lubię! Co kupiłam? Trzeci do kolekcji Color Tatoo24 w odcieniu On and on bronze (13,19zł), dwie szminki Essence w kolorze 04 i 07 (12zł), jedną Rimmel by Kate Moss (odcień 19, 11,70zł), Maybelline gel eyeliner (15,60zł), dwie kredki do oczu Essence i jedną z tej samej firmy do brwi w odcieniu 04 blonde (12,50zł). Do koszyka wpadła też nowość firmy L'oreal- Brow Artist Plump (light/medium,19,20zł) czyli odpowiednik Gimme Brow od Benefit. Za wszystko zapłaciłam 84zł :)

Same widzicie pewnie,że sporo. A październik miałam się ograniczać... No ale jak, jak same promocje dookoła? Całe szczęście że na nadchodzące -40% w Rossmannie już większość potrzebnych rzeczy mam :)

A jak Wasze zakupy? Co nowego?:)

https://www.facebook.com/GwiezdnyBloghttp://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=4545553096822213559https://www.bloglovin.com/blog/13062585 http://instagram.com/gwiezdny_blog

11 komentarzy:

  1. Czaję się na ten korektor Maybelline tylko nie wiem na który kolor się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 020 Nude i przy mojej śniadej (tym bardziej po wakacjach) cerze jest na dzień dzisiejszy idealny. Ale na zimę brałabym jaśniejszy....

      Usuń
  2. Zaszalałaś! Miłego zużywania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej w sklepie nie mieli? Hehe ;-) Skarbie najdrozszy-kiedy w Rossmannie 40% bedzie? Masz jakieś przecieki? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No same okazje i jak tu nie skorzystać ?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał zaszalałaś ale zdobycze są świetne ;) u mnie niebawem również post z haulem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och! <3 Masz czekoladową paletkę! Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Всем привет! помогите кто знает... ищу где можно купить все для массажа украина, массажные столы москва и одноразовые простыни для массажа цена? я только начала управлять салоном красоты, надо найти оборудование, а я не знаю где это купить)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)