poniedziałek, 24 listopada 2014

Moje plany zakupowe na Dzień Darmowej Dostawy :)

W zeszłym roku totalnie przegapiłam Dzień Darmowej Dostawy,a szkoda bo to super okazja do zamówienia rzeczy których ze względu na koszty przesyłki do tej pory nie opłacało się zamawiać bądź do zaopatrzenia się w prezenty na nadchodzące Święta (tak,tak to już niedługo!:)). Ja już prezenty dla najbliższym raczej mam więc mogę skupić się na sobie i maleństwu,które rośnie w moim brzuszku ;) Co zatem zamierzam kupić?


1. Spray termoochronny do włosów. Nadal uwielbiam ten z L'oreala ale chcę spróbować czegoś nowego. Hairstore.pl ma akurat dwie interesujące na promocji,więc na pewno na którąś się skuszę :)

2. Koszula nocna i szlafrok. Ostatnio trafiłam do szpitala i widząc wszystkie mamy z brzuszkami zdałam sobie sprawę,że też niedługo będę potrzebowała koszuli typowo ciążowej :) Nie mam pojęcia gdzie możnaby ich szukać stacjonarnie,więc DDD to wspaniała okazja by zamówić takowe akcesoria online:)

3. Zestaw próbek azjatyckich kremów BB z AsianStore. Już od dawna mam chrapkę spróbować kilku,więc lepszej okazji nie ma :)

4. Punkt czwarty to zestaw czterech kosmetyków ze sklepu z rosyjskim asortymentem. W planach mam zakup peelingu od Babuszki Agafii za całe chyba 5zł :), peelingu z Organic Shop o ponoć przepięknym zapachu truskawki (tylko z tego względu go kupuję, bo parafina na drugim miejscu w składzie nieco odpycha...), figowej maski do włosów Organic Shop (wolałabym jaśminową ale nie mają jej na składzie) i podkład Planeta Organica. Będzie to mój pierwszy eko podkład, zobaczymy jak się sprawdzi :)

5. Ostatni punkt to Ladymakeup i poszukiwany korektor z Flormaru oraz zielony korektor z Vipery. Pierwszy zachwala Maxineczka, drugi chcę z czystej ciekawości :) 

Przypominam,że DDD przypada 2.12.2014r. a sklepy biorące udział w akcji możecie przejrzeć TU :)

Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły co jeszcze warto tego dnia zakupić- podpowiedzcie mi!:) Może coś przeoczyłam :)
https://www.facebook.com/GwiezdnyBloghttp://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=4545553096822213559https://www.bloglovin.com/blog/13062585 http://instagram.com/gwiezdny_blog

17 komentarzy:

  1. Świetnie że dodałaś post z informacją o dniu darmowej dostawy bo nie miałam pojęcia że coś takiego istniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,że nie przegapisz jak ze zeszłego roku!:)

      Usuń
  2. Boże i po co mi to wiedzieć, teraz będę czekać na 2.12 zeby odchudzić portfel hehe :-D Ale mnie załatwiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę sobie zanotować przypomnienie o DDD i sama się rozejrzeć co bym potrzebowała
    twoje plany zakupowe ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja planuję kupić tylko kostkę lakierów Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego ale ja nie czuję fazy na lakiery Essie :(

      Usuń
  5. Zaraz moment, wszyscy o tym DDD a ja powiem jedno: pamiętam jak mówiłaś, że zmiany się szykują ale nie wspominałaś że będzie bobas?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no nie wspominałam :) Miejmy nadzieję,że wszystko dobrze się potoczy :)

      Usuń
    2. Gratuluję i trzymam kciuki ;*

      Usuń
  6. kurcze, ja też muszę zrobić swoją listę :) najbardziej czaję się na jakiś zestaw pędzli do oczu z Zoevy, ale boję się, że jak to kupię, to już wtedy sporo kasy poleci :( a chciejstw jest tyyyyyle! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupowanie z listą, to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  8. привет! помогите советом, ищу где можно купить ложка уно как пользоваться видео, вакуумный массажер мвт-01 отзывы и лампа лупа бу купить? работаю администртором в салоне красоты, директор попросила найти, а я не знаю где купить)

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)