wtorek, 30 grudnia 2014

3 x TAK | Produkty do makijażu ust :)


Makijaż ust długo u mnie kulał. Latami stosowałam tylko balsam i błyszczyki. W sumie nadal nie jest idealnie,ale zmierzam w dobrą stronę (przynajmniej tak mi się wydaje). Odkryłam szminki i pomadki koloryzujące, co dla mnie jest rewolucją totalną. O tym co mnie urzeka najbardziej za 3...2...1...

Start!


1.Golden Rose velvet matte
___________________ 

Zachwalane niemal na każdym blogu. Ja również muszę powiedzieć o niej same pochwały :) Jest tania, przyjemnie się ją nosi a rozstrzał kolorów do wyboru jest imponujący (w przeciwieństwie do Bourjois Rouge Edition Velvet, gdzie wszystkie kolory są dla mnie zbyt odważne). Fakt, Bourjois zdecydowanie dłużej trzyma się na ustach, ale Golden Rose i tak daje radę. Mam 4 kolory w domu i ciągle chętkę na coraz to nowe :) Trzeba jednak pamiętać o porządnym nawilżeniu ust przed jej nałożeniem. 

Cena: ok.10zł/szt.
 
2.IsaDora perfect lipliner (bezbarwna)
___________________ 

Konturówka zawsze mi się kojarzyła ze starszą Panią która ma mocno obrysowane usta, odcieniem oczywiście o kilka numerów zbyt wysokim w porównaniu do wypełnienia. Czując jednak chęć sprawdzenia, czy rzeczywiście przedłuża trwałość pomadek postanowiłam pójść na kompromis i kupić konturówkę bezbarwną. I powiem Wam,że to jest to :) Faktycznie delikatnie przedłuża pomadkę na ustach i sprawia,że tak nie migruje. Bardziej się przyda osobom z mikrozmarszczkami wkoło ust, jednak jest godna spróbowania przez każdego :) Swoją kupiłam w Douglasie. Jedyny minus który do tej pory zauważyłam,to że jest nieco zbyt miękka i przez to względnie szybko się zużywa.

Cena: ok.30zł/szt

3.ArtDeco LipBrillance
___________________ 

Najlepszy błyszczyk jaki do tej pory miałam. Baaardzo długotrwały (choć nie tak strasznie gęsty i lepki), pięknie podkreśla kolor moich ust a do tego cudownie pachnie/smakuje.Opakowanie też zaskakuje bo bardzo mało mi się ściera. Uwielbiam go nakładać na większe wyjścia. Szersza opinia: tu 

Cena: ok. 49,99zł 
https://www.facebook.com/GwiezdnyBloghttp://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=4545553096822213559https://www.bloglovin.com/blog/13062585 http://instagram.com/gwiezdny_blog

16 komentarzy:

  1. Korzystając z DDD kupiłam dwie pomadki GR i jestem nimi zachwycona :D Kupiłam nr 02 i 13 - CUDEŃKA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pomadki z GR muszę sobie sprawić, bo wszyscy je chwalą i muszę wypróbować!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wygląda błyszczyk i pomadka :D A wiem, że GR są super, więc i ja polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. blyszczyków nie uzywam ale pomadka... kuszaca;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze spróbować tych matowych pomadek z GR:) mam kilka z serii vision lipstick i są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem zachwycona pomadkami GR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawiłaś mnie bardzo błyszczykiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Golden Rose jest bezkonkurencyjny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście... te ich piękne, nasycone kolory!

      Usuń
  9. Błyszczyk ArtDeco miałam na własnym ślubie. Nie jestem pewna nawet, czy nie był to ten sam odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham pomadki z GR, reszty nie miałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadki z Golden Rose są jedne z lepszych jakie używałam, biorą pod uwagę niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bezbarwna konturówka? pierwszy raz słyszę :D ja w przeciwieństwie do mojego chłopaka uwielbiam pomadki, które on niestety musi znosić na moich ustach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście także jestem fanką konturówek. Fajny pomysł na wpis i organizację bloga :-)
    Zapraszam do oceny kosmetyków w naszej encyklopedii kosmetycznej, którą buduję z udziałem czytelniczek na eKosmetyczka.com. To blog, którego tworzą czytelniczki :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić krzesła fryzjerskie i jeszcze lampa kosmetyczna. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)