niedziela, 7 grudnia 2014

Mikołajkowe spotkanie blogerek w Chełmie :)

Już po Mikołajkach :) Jedne blogi wysyłały sobie nawzajem paczki a inne spotkały się na żywo na pogaduchach i by pomóc dzieciom,które tego dnia szczególnie odczuwają brak rodziny. Mówię o dzieciach z domu dziecka. Ja uczestniczyłam w tej drugiej inicjatywie,która odbyła się w Chełmie na lubelszczyźnie. 14 dziewczyn spotkało się w Hotelu/Restauracji Lwów (świeżo po Kuchennych Rewolucjach) by zebrać pieniążki na paczki dla dzieciaków a przy okazji wymienić się swoimi między sobą i zjeść pyszny obiad :)


Na stoliczku każda z nas postawiła prezent dla wylosowanej dla niej osoby a później odbyło się oficjalne rozdanie paczek:
Oczywiście żadna z nas nie wiedziała, kto dla niej zrobił paczuszkę :) Ja dostałam o taką:
Mój Mikołaj (a właściwie Pani Mikołajowa) spisała się na medal! Dziękuję!:) 

Oprócz tego otrzymałyśmy świetne prezenty, bardzo przypadły mi do gustu!:)
Atmosfera jak zawsze była super, rozmów i śmiechu było co nie miara. Także raz jeszcze dziękuję organizatorkom za zaproszenie! :) Mam nadzieję- do zobaczenia niebawem!

A Wy jak spędziliście Mikołajki? :) 
Wasze były równie udane?:)

https://www.facebook.com/GwiezdnyBloghttp://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=4545553096822213559https://www.bloglovin.com/blog/13062585 http://instagram.com/gwiezdny_blog

18 komentarzy:

  1. Było naprawdę świetnie :-) mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja się spotkać w takim gronie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkanie było genialne :) Bardzo miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłoooo genialnie! Tylko czas za szybko zleciał i nie zdążyłam ze wszystkimi się nagadać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Inicjatywa fajna ;) upominki też ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszamy do nas częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każde takie nasze spotkanie wspominam z pozytywnym nastawieniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tymi prezentami, większość dziewczyn znam, ale jest też kilka nowych twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę takiego spotkania;)

    ___________
    obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne kosmetyki :) Ale wazne ze spotkanie bylo udane ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na spotkaniu było świetnie , bardzo się ciesze że mogłam Ciebie poznać :) Twój prezent od Mikołaja był uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie na spotkaniu każda z nas się świetnie bawiła. Pozdrawiam i gorąco ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spędziłam przemiłe Mikołajkowe popołudnie, tego typu spotkania są fantastyczne przepełnione mega pozytywną energią, Dario cieszę się ze ponownie mogłyśmy się spotkać :)
    Życzę Wam dużo zdrówka i za te kilka miesięcy wiele radości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To musiało byc bardzo sympatyczne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę spotkania!
    i jakie fajne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że miałyśmy szansę chociaż chwilę pogadać - następnym razem zostaniesz dłużej i więcej czasu spędzimy razem :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie fajne te mikołajki :) I jakie zadowolone babeczki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy lubi być doceniany,prawda?:)
Dlatego CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE które bardzo mnie motywują!:)

Podoba Ci się mój blog? Dodaj go do obserwowanych!:)